корпоративно видео

Корпоративно видео

Реклама

Един от основните инструменти на маркетинга. Цели да информира потенциалните и настоящите потребители за нов продукт или услуга които компанията предлага. Времетраенето зависи от платформата на разпространение и варира от 30 секунди до няколко минути.

Видео обучение

Предназначено за нови служители – има за цел да ги запознае с методиката на работа, политиките на фирмата, наличното оборудване, техните права и задължения. Използва се и при отдалечена форма на обучение за придобиване на допълнителна квалификация или преквалификация.

Демонстарция

Нагледно представяне на възможностите и функциите на нов продукт, услуга или стока от специалист в областта, разработчик или служител на компанията.

Отзиви

Разказите от първо лице на доволни клиенти са разпространен метод за промотиране на вече пуснати на пазара продукти и услуги. Телепазарните компании от години разчитат на този модел, а гиганта Амазон позволяват на потребителите си освен коментари, да качват и видео с рецензия на закупената стока.

Фирмени събития

Семинари, конференции, благотворителни инициативи, спортни събития често са част от живота на една компания. Репортаж от подобно събитие може да се използва за сближаване с клиентите чрез показване на социална ангажираност, съпричастност с кауза или идея.

Отчет

Финансови доклади и отчети на дейността също могат да бъдат представени във видео формат

Comments are closed